İptal ve İade Şartları
GENEL HÜKÜMLER
Wonder Fur Halı web sitesi üzerinden gerçekleştirdiğiniz her sipariş, tarafınıza sunulan ön bilgilendirme formu ve mesafeli satış sözleşmesi koşullarının kabulü anlamına gelir.
Tüm alıcılar, yaptıkları alışverişlerde 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği (27.11.2014/29188 RG) hükümlerine tabi olup, yürürlükteki ilgili mevzuat çerçevesinde korunmaktadır.
Kargo ücreti, sipariş toplamının belirli bir tutarın altında kalması durumunda müşteri tarafından karşılanacaktır.
Her bir sipariş, azami 30 gün içerisinde alıcının bildirdiği adrese teslim edilmek zorundadır. Teslimat bu süre içinde gerçekleşmezse, alıcı sözleşmeyi tek taraflı feshedebilir. Yönetmelik uyarınca, bu süre özel bilgilendirme ile maksimum 10 gün daha uzatılabilir.
Ürün teslimi eksiksiz, çalışır durumda ve varsa garanti belgesi, kullanım kılavuzu ile birlikte gerçekleştirilir.
SÖZLEŞME TARİHİ
Sözleşmenin geçerlilik tarihi, siparişin verildiği gün olarak kabul edilir.
ÖDEME GERÇEKLEŞMEZSE
Siparişin bedeli ödenmediği ya da ödeme banka sisteminde iptal edildiği takdirde, satıcının ürün gönderme yükümlülüğü ortadan kalkar.
ÖDEME YÖNTEMLERİ & KART GÜVENLİĞİ
www.wonderfurhali.com.tr üzerinden alışverişlerinizde kredi kartı (Visa, Mastercard) ya da banka havalesi/EFT seçeneklerinden yararlanabilirsiniz.
Siparişinizin geçerli sayılması için, karttan tahsilat işleminin başarılı şekilde tamamlanmış veya havale/EFT tutarının satıcı hesaplarına ulaşmış olması gerekmektedir. Onaysız ödeme yöntemleri (örneğin: ödemeli kargo) kabul edilmemektedir.
Ürün size ulaştıktan sonra, ödeme yapılan kartın yetkisiz kullanıldığı belirlenirse ve ilgili banka ürün bedelini satıcıya ödemeyi reddederse, ürün 3 gün içinde, kargo bedeli satıcıya ait olmak üzere iade edilmelidir.
TESLİMATTA GECİKME DURUMU
Tarafların kontrolü dışında gelişen ve sözleşmenin gereklerinin yerine getirilmesini engelleyen olağanüstü durumlar (doğal afet, grev, savaş, yasal değişiklikler, teknik arızalar vb.) mücbir sebep olarak değerlendirilir.
Bu tür durumlarda alıcıya bilgilendirme yapılır. Alıcı;
-
Siparişi iptal etme,
-
Ürün değişimi talep etme,
-
Teslimat tarihinin ertelenmesini isteme
haklarına sahiptir.
İptal halinde; ödeme nakit yapılmışsa 14 gün içinde iade yapılır. Kredi kartıyla ödenmişse, yine 14 gün içinde bankaya iade sağlanır, ancak bankanın iadeyi karta yansıtması 2–3 haftayı bulabilir.
Mücbir sebep 30 günden fazla sürerse, her iki taraf da sözleşmeyi feshedebilir.
TESLİMAT VE ALICININ SORUMLULUĞU
Sipariş edilen ürünler, satıcının anlaşmalı olduğu kargo firmasıyla alıcının belirttiği adrese teslim edilir. Teslim süresi, sipariş onayı alındıktan sonra maksimum 30 gündür. Gerektiğinde bu süreye, önceden bilgilendirme yapılması koşuluyla ek 10 gün eklenebilir.
Teslimatın yapılamadığı bölgelerde, kargo telefonla bilgilendirme yaparak teslimatı planlar.
Kargo kaynaklı gecikmeler, sosyal olaylar ya da doğal afetler gibi durumlarda sorumluluk satıcıya ait değildir.
Teslim sırasında ürün alıcı dışında bir kişi ya da kuruma gönderilmişse ve teslim alınmazsa, doğacak tüm masraflardan alıcı sorumlu olur. Teslimatta yaşanabilecek sorunlar info@wonderfurhali.com.tr üzerinden bildirilmelidir.
Alıcı, ürünü teslim alırken kontrol etmekle yükümlüdür. Ambalajı hasarlı, açılmış ya da zarar görmüş ürünler kesinlikle teslim alınmamalı, kargo yetkilisinden tutanak tutulması talep edilmelidir.
CAYMA HAKKI
Alıcı, ürünün teslim edildiği tarihten itibaren 7 gün içinde hiçbir gerekçe göstermeksizin cayma hakkını kullanabilir. Cayma bildirimi aşağıdaki iletişim kanallarıyla yapılmalıdır:
Firma Ünvanı: Wonder Fur Halı
Adres:İstanbul Ataşehir Kayışdağı Baysal Sokak no4
E-posta: info@wonderfurhali.com.tr
Telefon: 531 819 66 17
Cayma Süresi ve Koşulları
-
Cayma hakkı, hizmetlerde sözleşme imzalandığı gün, ürünlerde ise teslimat günü başlar.
-
Alıcının talebiyle ve onayıyla başlatılan hizmetlerde cayma hakkı kullanılamaz.
-
Cayma hakkı kapsamında yapılan iadelerin kargo bedeli alıcıya aittir.
Cayma bildirimi yazılı olarak, iadeli taahhütlü mektup, e-posta veya faks ile yapılmalı ve ürün kullanılmamış olmalıdır.
İADE KOŞULLARI
İade edilecek ürün;
-
Tüm aksesuarları, ambalajı ve faturasıyla birlikte,
-
Hasar görmemiş ve kullanılmamış halde
gönderilmelidir.
Kurumsal faturalarda iade işlemi için iade faturası düzenlenmesi zorunludur.
Satıcı, cayma bildiriminden itibaren 10 gün içinde ödemeyi ve borçlandırıcı evrakları iade eder. Ürün ise en geç 20 gün içinde teslim alınır.
Kullanım hatasından doğan hasarlardan alıcı sorumludur. Ancak normal kullanım dolayısıyla oluşabilecek değişim ya da bozulmalar iade hakkını ortadan kaldırmaz.
Eğer yapılan iade sonrası kampanya alt limitinin altına düşülüyorsa, yararlanılan indirimler de iptal edilir.
CAYMA HAKKI GEÇERLİ OLMAYAN ÜRÜNLER
Aşağıdaki ürün gruplarında cayma hakkı geçerli değildir:
-
Kişiye özel ya da isteğe göre hazırlanan ürünler
-
Kolay bozulabilen, son kullanma tarihi yakın ürünler
-
Sağlık ve hijyen sebebiyle iadesi uygun olmayan, ambalajı açılmış ürünler
-
Doğası gereği diğer ürünlerle karışmış ve ayrıştırılması mümkün olmayan ürünler
-
Tüketicinin onayıyla hizmete başlanan sözleşmeler
TEMERRÜT VE HUKUKİ SORUMLULUKLAR
Alıcı, kredi kartı ödemelerinde temerrüde düşmesi halinde, kart sahibi banka ile yaptığı sözleşme uyarınca gecikme faizi ve hukuki masrafları ödemeyi kabul eder.
Ayrıca, borcun geç ödenmesinden doğacak zararların telafisinden de sorumludur.